הצהרת נגישות
מבוא
חברת "Timanti" מאמינה במתן זכויות שוות לכלל לקוחותיה, ועל כן שמה דגש להתאים את נגישותה במרחבים השונים באופן המיטבי ביותר לאלו הזקוקים לכך. מטרת הצהרה זו היא ליידע את לקוחותינו כי החברה תפעל לפי חוק ותקיים את התקנות בנושא.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
התאמת האתר לעיוורי צבעים
שינוי הפונט לקריא יותר
הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
הגדלת התצוגה לכ-200%
הדגשת קישורים באתר
הדגשת כותרות באתר
הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
הצהרת נגישות
שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
מדיניות הנגישות של פייסבוק
מדיניות הנגישות של יוטיוב
מדיניות הנגישות של אינסטגרם
סייגים:
למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר, וכן להתאים ואף לפתח טכנולוגיות חדשות על מנת להגיע לרמת הנגישות האופטימלית ביותר, בכל רגע נתון ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית.
במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם.
שירות הלקוחות שלנו זמין לפניות טלפונית ולפניות כתובות, על פי הפרטים שמצוינים מטה. כמו כן, נתב הטלפון שלנו מוקלט בקול ברור וצלול, ללא מוסיקת רקע.
סייגים:
נדגיש כי אנו עושים את מיטב המאמצים בכדי לבצע התאמות נגישות עבור לקוחותינו. עם זאת, נודה על קבלת כל פידבק נוסף לצורך המשך שיפור השירות והנגשתו באופן מלא ורצוף.
נשמח לעמוד לשירותכם:
במידה ותרצו להציע התאמות נגישות נוספות, ניתן לפנות לרכז הנגישות שלנו - dtimanti@gmail.com.
ולכל נושא אחר נשמח לסייע בשירות הלקוחות- בווטסאפ 0544-323-666 או במייל: dtimanti@gmail.com
תאריך עדכון 28/12/2024


